Melikezturk Arkadaşlar benim gibi 4+3 günlük hamiş anne adaylarımız var mı ve akıntıyla beraber pembemsi kan gören oldu mu aranızda geçen gün geldi benden doktora gittim düşük tehditi olabilir dedi doktor progestan 100 mg verdi doktor sabah akşam içiyorum 1 tane tok ama o pembemsi kan sadece 1 sefer geldi daha da gelmedi ama ben ilaca devam ediyorum gene
SecilHakan Melikezturk ilacı kullanmaya devam et canım doktor bırak diyene kadar sakin ihmal etme .. Rabbim hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip eder .. ağır kaldırma sürekli ayaklarını dikip yat
Melisahsendursun Melikezturk gecmis olsun bol bol yat is yapma ilaçlarını kullan duzelir stres sıkıntıda yapma kendine cok cok yeni daha bol istrahat et
Ruhak Melikezturk yerleşme kanaması olabilir ancak gebelikteki tüm kanamalar önemlidir ve muayene olmayı gerektirir canım.. İnşallah bi sorun yoktur
Melikezturk Melisahsendursun öyle yapıyorum zaten de canım az önce gene geldi aynı pembemsi leke akıntıyla beraber çok korkuyorum 😭
AysegulAloluAcikgoz Aslinda progestani vajinal yolla kullanmaniz daha iyi olur Benimde oyle olmustu ilk zamanlarimda oyle daha etkili oldugunu soylemisti saglik ocaginda ebe ve eczanedekiler. Eger devam ediyorsa tekrar doktoruna git igne vuruyorlar bebek tutunsun diye. Yorma kendini tuvalet disinda hic kalkma ayaklarinida kaldir uzan hep canim. Rabbimin izniyle insallah birsey olmaz.
Melikezturk AysegulAloluAcikgoz zaten yemeğe tuvalete kalkıyorum bi ilacı da iç dedi vajinadan demedi canım
Melikezturk Hiradila ama kapsül o nasıl eriycek ki içerde tablet değil sonuçta doktorum da öyle kullan demedi bana
Selim_Alparslan Melikezturk vajinanın kendi asidik özelliği var diye biliyorum canım mesela içini yıkayınca da enfeksiyon olma ihtimali artıyor dengesi bozulduğu için
Melikezturk Selim_Alparslan tamam da canım doktorum nasıl kullan dediyse o şekil kullanıyorum bende vajinal al ilacı demedi ağızdan sabah akşam dedi
Selim_Alparslan Melikezturk o zaman öyle kullan canım burda seni zorlayan yok 🙂 bayan sadece daha etkili olduğunu söylemiş 🤨 doktorunun söylediği şekilde kullanırsınız
Melikezturk Ruhak oldum canım zaten muayene ilk gebeligimde düşük oldu için buda riskli sayılıyor dedi doktor
Melikezturk Selim_Alparslan biliyorum canım onu bana çok kişi dedi de doktor demedigi için kullanmıyorum o şekil
Selim_Alparslan Melikezturk iyi Canım inşallah geçer bir kere geldi diyorsun zaten belki yerleşme kanamasıdır ama sen yinede dikkate al kendini zorlama geçmiş olsun 🙂