Kızlar bugün sabah erken gebelik testi yaptım silik bir çizgi çıkmıştı. Sonrasında kan verdim sonucum 8.02 çıktı. Benim gibi olan var mı ? Dua edin olur mu sağlıklı bir gebelik olsun 🙏🏻🌸 (8 ay önce kürtaj oldum bebeğimin kalbi durduğu için onunda değerini reglime 4 gün kala 14 olarak öğrenmiştim)