Elzemmmi 4 yıl once ilk doğumumu ilk dogumumu özelde yaptım sabah doğuma girdim ertesi sabah çıktım . 1 ay önce ikinci doğumum devlet hastanesinde oldu doğumdan bı gün önce yatisim yapıldı ertesi gün sabah doğuma alındım doğum yaptıktan ertesi gün akşam üstü çıkışım yapıldı. Bursa sehir hastanesinde.