Kizlar oglum 5,5 aylik yaklasik 9 kilo. Suanda Hippin bezlerini kullaniyoruz 4 numara. Normalde 14 kiloya kadar diyor ama yavastan kücük gelmeye baslayacak gibi. Iki hafta sonrada nasip olursa türkiyede olacagiz. Orada sleepy denemek istiyorum ama kac numara alsam bilemedim. 4 numarada 7-14kg yaziyor, 5de 11-20kg. Büyük alsam disina tasirirmi acaba 🤔 Sizin bebeler kac aylik, kac kilo, kac numara kullaniyorsunuz? 😅