Xxz Tubaanne1 bende hiç yapmadım belki bilen biri çıkar gördüğüm kadarıyla yağla iyice kaygan hale getirip bir parmakla bastıra bastıra sağa sola doğru deliği hafifçe açmak mis galiba . Sebbei de kesi olmasın diye biliyorum.