EmelSoydemir Slm herkese kızlar 32 lıgız cok fazla kaşınıyorum vücudumun her bölgesi kaşınıyor uyuz gibi bu kaşıntı nasıl geçer sizce
kasimannesi EmelSoydemir bugün doktora gittim kaşıntın falan varmı diye sordu bacaklarında kolunda falan die bence bi doktoruna git derim önemli şeyler canım
YldzBiden Canım bende şuan 33+2 yim benimde heryerim bu hafta itibariyle kaşınmaya başladı ara ara aşırı derecede kaşıntım oluyor top top şişlikler oluyor doktoruma söyledim Aerıus diye bi ilaç verdi ve fenistil jel verdi