kuzeymomsss Merhabaa 🌸 Erson hocaya gidiyorum, tahminimce 10 gün içinde de doğumum olacak 🙂 Hastaneden doğum fiyatını aldık zam gelmiş ve 5500 olmuş. Sanıyorum siz doğum yaptığınızda 4750ydi. Acaba bu fiyat dışında ekstra bi ödeme yaptınız mı topuk kanı, testler, serum vs… için ? 🙏🏻😇