https://resimyukle.io/r/MIoVFJhgP9
Canım anneler bana bir yorum yapar mısınız?
14+4 haftadayım doktor kızda erkekte olabilir bu cıkıntı kız dada olabiliyor ve büyüme göstermeye biliyor dedi en net 17 haftada belli olur dedi ama sizce nedir bebişim cinsiyeti