vaveylaaa19 ben erkek doktor istiyordum başta ama sonra fark ettim ki özellikle bu bölümde erkek, kadının halinden anlamıyor. Bilen, yaşayan, anlayan biri olması daha iyi oluyor. Benim doktorum kadın ve iyi ki kadın doktora gitmişim. Başta çok ön yargılıydım ama erkek bir doktorun tavrını da görünce kendi doktorumun da tavrını görünce bir kez daha iyi ki dedim🙈