Dün akşam sancılarım vardı bulınduğum yerde devlet hastanesinde nst çektirdim. Düzenli ama az sancılarım vardı olabilidğince evde çekme taraftarıydm.doktorum özelde oraya takipliyim, eve geldim ara ara belimden vuran sancılar vardı ama beni rahatsız etmiyordu 3 gibi duş aldım sonra uyuyakalmışım bi kalktım saat sabah 5 😁 kalktım hazırlandım kendi doktoruma gittim gidene kadar saat 9 oldu evi topla süpür derken 😂 doğumhaneye indim vee ebe geldii açıklığına bakıcam dediii bende normalde çatı muaynesi olucaktım yarın dedim o zaman onada bakayım dedi sanki ayaklarım yerden kesildi gibi oldu dedim ben çok heycan yaptım o zaman kendini hazır hissetiğinde söyle öyle başlıyım dedi bende tamam siz başlayın dedim sonra başladıı dedim bu muyduuu evet ne sandın dedi ben korkuyordum biraz dedim hayır bu kadar dedi 😂 orda güldüm falan gayet rahattı aslaa korkmayınn kendinizi kasmayın rahat bırakın hiç bişey yok sadece parmaklarını içeri sokup ittiriyor sağdan soldan basit bişi yani😁 bu aradaaa 36+6 haftalığımmm 🫶🏻