Merve201119 C1-bebek 8 haftalik bebegi karinda hissetmeniz imkansız cunki daha bebek henüz kasiklarinizda yani karında hissettiğiniz şey gaz yada kas seğirmesi yada damariniz
Seymaben C1-bebek imkansiz hissetmen bebeginiz suan uzum tanesi kadar anca var kolu bacagi bile yok nasil hissediyorsunki🙄hissetigin bagirsak haraketlerindir 🤔
yigitinannesiiiii C1-bebek canım bence olası bi durum değil daha minicik el ve ayakları gelişmedi bile nabzındır 12. 13. Haftada hissediyorum diyenlere bile ihtimal vermiyolar sen düşün ☺️
Aslan02 C1-bebek henüz çok erken😌 ilk gebeliğim 20. Haftadayım cok yeni hissediyo gibiyim😄 o günlerinizde gelirr inşAlahh..
Gmzbiri C1-bebek hissetmeniz için henüz çok erken. Çünkü bebek çok küçük. Hissettiğiniz şey damar seğirmesi ya da bağırsak hareketi olabilir.
Tubmavi C1-bebek 8 zor ya ben 15te hissettim o bile çok erkendi en erken de 14 te hissedeni duydum daha erkeni hiç duymadım.
MerveEbru C1-bebek bebek atışı farklı oluyor 8. Haftada hissetmedim kesinlikle 18.de net bi şekilde hissediyordum bu bebiş diyebilmek için erken canım