Hulya3456 Yeşim Hanımdan herkes çok memnun ama ben Saide Hocaya gidiyorum ondan daha memnunum tavsiye ederim 🥰 17-18 yaşımdan beri ona gidiyorum adet sancılarım vardı bekarken. Annem Saide hanımda doğum yaptı eli çok hafif ve çok ilgili bir doktor ben de 34 haftalığım hamileliğimin başından beri ona takipliyim anne şefkatiyle yaklaşan bir doktor 🌸