Aysaayigitt Bize 6 tane zıbın yetti, alt üst olarak da çok fazla kullanmadık 7-8 takım falan. Tulum çok fazla almayın 3 kez giyebildi tulumu hemen küçüldü. 7-8 çorap ve 3-4 eldiven kullandık. Yani aslında herşeyden çok fazla almamak gerek çünkü baktınız ihtiyaç oldu imternetten veya mağazadan alınabilir. Ve hemen hemen her gün çamaşır makinesi çalışacağı için kıyafetleri giymeye fırsat bile gelmiyor. Maalesef herşeyi doldurmuşum giydiremediğim o kadar şey oldu ki 😔