Queen35 merhaba bnde 8. Haftamdayim ve aynı durum bnde de var , progestan fitil olarak kullanıyorum, kanamam yok ancak ara ara ağrım oluyor, doktorum şu 3 hafta içinde kendime iyi bakmam gerektiğini söyledi, dikkat ediyorum, bnm de bir çocuğum var bu ikinci, Rabbim sağ Salim kucagimiza almamızı , yetistirmemizi nasip etsin inşallah 🤲🏻