DefneninLiya Bugün tüp bebek için başlangıç yaptım kizlar.Gonalf ilacını folik asit verdi yumurtalara baktı. Ama iki embriyo koymuyoruz dedi doktor neden herkes nasıl ikiz çocuk sahibi oluyor
moom222 DefneninLiya ilk denemde iki tane koyulmuyor cnm ikincidede artık ucte isteğe bağlı cnku tek embriyo da bile çoğul gebelik riski var iki tane koyduğunda daha fazla oluyor riskli gebeliğe giriyor doğum olsun surec olsun daha zor oluyor
Cinarveannesi DefneninLiya yaştan dolayıdır benim de tek embriyo transferi oldu yasakmış sağlık bakanlığının emri varmış bende çok istedim ama nasip
TazeAnne06 DefneninLiya ilk denemede 2 tane koyulmuyor olumsuz sonuç olursa 2. Denemede 2 tane koymayı tercih edebiliyor doktorlar. Benim ilk denemem olumsuz oldu o yüzden 2 tane koydular 2 side tuttu çok şükür 😇😇😇
sessizizleyici DefneninLiya yanılmıyorsam 35 yaş altına iki embryo transferi yasak ben bahceciye gittim yapmıyolar benim iki sağlıksız gebeliğim oldu o zaman gittiğim kadın doğumcu tüp bebek yapcam dediğmde iki tane yasak ama koyarız demişti hastanede yaptırıypdu iki arkadasımda baska hastanelerde yaptırdı iki transferlerindede iki embryo koydular
TazeAnne06 moom222 hayır aslında yaşa be kişinin geçmişine göre değişiyor. Sağlık bakanlığı tarafından yasal değil 2 tane koymak. Ama olumsuz alınan sonuçlar varsa yapılan testler sonrasında 2 veya daha fazla embriyo konabiliyor.
moom222 DefneninLiya hakkında hayırlısı cnm ilk denemede bebeğini kucagn alırsın inşallah bnde bir tüp bebek anensiyim 29 haftalık hamileyim darısı senin ve tüm ısteyenleri başına
moom222 Cinarveannesi yaş değil cnm belirlenen yaşın altindaki üstündeki tandiklar var doktorlar koymadı iki tane riske atmıyor lar kuraldan ziyadeyse
DefneninLiya moom222 amin canım ilk asilama yaptiracaktim 35 yaşında olunca direkt tüp dedik hızlı geçiş oldu nasip inşallah 🤲 güzel olur her şey
Cinarveannesi moom222 bende tüp bebek yaptırdım şuan 23+6 yani kendi doktorumdan duyduğum ve yaşadığım şeyi söylüyorum…
Uneremine sessizizleyici ben 24 yaşındayım. Iki embriyo transferi oldum canım yasak vs diye bisey hic duymadim.
Eylul10 DefneninLiya benim ilk denemeden itibaren iki embriyo koyuldu. İlki maalesef kimyasal gebelikle sonuçlandı. Şu an ikizlerime 18 haftalık hamileyim. Devlette mi yaptırıyorsunuz?
Eylul10 DefneninLiya bizim ilaçlar dahil 19 bine gelmişti sanırım belki bin aşağı yukarı olabilir. Daha sonra ikinci transferde tekrar ayrı ödeme yaptık
Marblingg DefneninLiya 35 yas alti 1.ve 2. Denemede 1 tane 35 ustu denemelerde birden fazla ben 31 yasindayim doktor bana transfer gunu napalim 2 tanemi koyalim dedi bende kisa boyluyum hocam tasiyamam dedim oda bende sana onu dicektim az olsun oz olsun dedi yani 2 deseydim 2 koyacakti. Yasak ama koyuyolar yinede istenilirse