Yarenn2 Araştırdığım kadarıyla büyüyen alanlar hep pişman olmuş. Minik ahşap beşik alanlarda aynı şekilde. Ve çoğu park beşik ile sonlanmış. O yüzden ben direkt biraz toparlanana kadar park beşik aldım anne yanı. Odasını yapacağım zaman ise araştırdığım montessorilerde iyi olanlar da var kötü olanlarda. Geniş büyük Montessori yatakları mantıklı buluyorum özellikle bebeğin ilerleyen yaşlarında ama dikkat etmek gereken noktalar var seçerken. youtube üzerinden deneyimlerini anlatan videolar var onlara bakmanızı faydalı olabilir seçerken neye dikkat etmek gerektiği hususunda 🙏🏻