Sinemkr Kızlar spinal anestezi ile sezaryen oldum, ama balgamdan nefes alamıyorum öksürüp de çıkaramıyorum da, ne yapmalıyım nasıl geçer 😔
Obsesifk Sinemkr boğazını temizler gibi yapcaksın canım bi süre öksürmek çok canını acıtır ama bi kaç güne geçicek
sevval55_ Obsesifk dilaradoyan normal doğum olursa eğer hemen 1 hafta içinde kullanmaya başlayabilirsiniz yani biz öyle yaptık. Ama sezaryende bu durum değişiyor 2 3 ay sonra ancak olur diye düşünüyorum baskı yapan bir şey sonuçta bu