41+4 de ben de suni sancı ile doğum yaptım. Ben de ciddi adet sancıları çeken biriydim. Hiç açılmam sancım yoktu hastaneye giderken. Progess diye geçen suni sancı verildi rahme. Ebe bu en etkilisi diye baştan söylemişti zaten. Gerçekten saatler geçtikçe dakika başı sancım gelmeye başlamıştı. Ama açılmam olmamıştı. Çok büyük moral bozukluğu. Daha sonra 1 saat içinde ne olduysa( ben duaların hürmetine diyorum🤲🏻) tam açıklık oldu. Yani hiç 2 cm 5 cm diye bir şey duymadım 😅 ama benim için çok zorluydu suni sancı. Bilmiyorum bir daha kabul eder miyim o progess denilen şeyi 😰