Kızlar 15.6 da cok hafif lekelenme kahve ve orta kirmizilikla bi kanamam oldu bunu yasayan hic oldu mu ? hemen gittim baska bi doktora kendi doktorum cikmisti ama gayet saglikli dedi neden kanama oldugunu anlatmadi normal dedi gecti bide ilac verdi Duphaston diye bu ilaci ictiniz mi hic cevaplarsaniz cok sevinirim