Ben yemek zor yiyorum doymak İçin ve midem bulanmasın diye . Bazı şeylerden tiksindim asla yiyemiyorum tavuk et süt yumurta yazarken bile zorlandım :) prilam Dr kullanıyorum bulantı İçin yağlı yemeyince rahat ediyorum bide bende şişkinlik oluyordu midemde onuda gavüscon diye şurup çok iyi geldi mide yanması şişkinlk. Vs rahat ediyorum