Mervaa korkutmak gibi degil asla oyle dusunmeyin ama, kontrollerimi son haftalarda sellcuk topcuya gidiyordum. Nisanim gelmisti gittimm ebeler dediki bana burasi ilce devlet hastanesi. Burda yogun bakim cocuk doktoru 4ten sonra bulunmuyorr. Bu dogum ne kapali kutu git buraya gelme geliyosanda bunlari bil oyle gel ani bisey oldugunda ali kahyayya gonderiyoruz ambulanla dedi ebeler. Eve git suyun sancin siklasirsa ali kahyaya git hic buraya gelme dediler. Ben ordan ciktim direk ali kahyaya gittim. Ertesi saabah dogurdum. Ozel hastane gibiydi dogum odam plates topuma kadar vardi. Cok memnun kaldim. Benim nacizane tavsiyem direek Ali kahyaya gidin. Daha iyi ve kadin dogum uzerine oldugu icin daha teminatli…. her an doktor var gece gunduz farketmezsizin.. ebelerde cok tatli