Son 99′a geldikkk :) iyi mi kötü mü bilemedim. Bazen doğuma yaklaştıkça korkuyorum… Bazende diyorumki doğsun benimde vücudumdaki ağırlık kalksın eski halime döneyim diyorum. Halbuki hiçbişey eskisi gibi olmıcak dimi:)) Herkese keyifli bir hamilelik dilerim. Var mı beni gibi 99′a inen acaba bugün🤔