Evet kızlar gece sancım var suyum geliyor diye post açmıştım hastanedeyim yatışım yapıldı şuan nstye bağladılar acı çekmeyim diye epitürel iğne yaptırcaktım belli bi açılman olması gerek dedi ve şuan hiç açılmam yok suni sancı da verebilirler dua edin ihtiyacım var sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım