Kızlar bebeğimi yeni doğurdum daha 4 günlük dün taburcu olduk hastaneden. Sariligi vardı 1 gün kuvezde kaldı taburcu olduk sonra çok şükür 🙏
Şimdi aklım çıkıyor tekrardan sarılık olurmu acaba oldumu ilerler mi bebeğimi tekrar alirlarmi 🥺😪 ondan 1 dakika bile ayrı kalmak istemiyorum. Ve inanın dün gece sabaha kadar emzirdim yarım saatte bir sürekli emdi. 1 kerede mama takviyesi yaptım hiç aç bırakmadım. Ama az önce farkettim sanki surati biraz sarımsı gibi. Moralim acayip bozuldu. Birde 2 saattir falan uyuyor zor uyandırdımda az önce mama icirdim tekrar uyudu. Acaba yine sarılık olmuş mudur 🥺 Allah aşkınıza ne önerirsiniz anne sütünden başka?