kızlar merhaba dün lekelenme olduğu için bugun doktor kontrolüne gittim şükür bi skntı çıkmadı 7 haftalık hamileyim bebegimin kalp atışını 6 haftalıkken duymuştuk bugun de doktorum içim rahat etsin diye dinletti kalp atışını dinlemenin bebeğe bir zararı varmıdır iki kez dinlemiş olduk çünkü bilgisi olan varmı acaba