Çok klişe olacak ama çikolata yeyip bir süre bekleyip uzanın,benim bazen sırtüstü bazen yan tepki veriyor.Bazense benimki derin uyuyor hiç umrunda olmuyor.Saatlerini takip edin hangi zamanlarda uyuyor genelde.
Eğer hareketlenmezse doktora görünün isterseniz içiniz rahat etsin.