Kızlar benim 12 gğn gecikme var 2 gün öncr test yaptım silik çıktı brlki akşam idarı oşduğu için 2 gündür göğüslerim çol şişti ve dokunamıyorum İnternete 4. Haftada başlar yazmış daha 2 yada 3 haftalık ken de şişmesi normal olur mu kişidem kişite değişir mi