Minikcennetim Kızlar karnımın altı kasıklarıma doğru boylu boyuna sökülür gibi ağrıyor acıyor sanki normal mi ya🥺 kaç gündür yoktu böyle bişey
Escobar Minikcennetim bende yedinci haftada inanılmaz bir sancı yaşamıştım rahmin büyümesine bağladılar hastanede yattım sancı çok olunca yatırdılar şimdi 12 haftalığız yine oldu doktora söyleyince normal diyor ilk sancı rahimde hissediyordum yani bu biraz daha üstte kasık tarafı gibi
Minikcennetim Escobar ay bende korktum valla bildiğin sağ kasıktan sol kasığa doğru sökülür gibi ağrıyor rahim geriliyor diye internette ama insan yine de bi korkuyor
Escobar Minikcennetim bebeğe bi zararı olmazmış ama dayanabiliyorsanda boşa ağrı kesici vurdurma kendine
Rimainci Minikcennetim merhaba canım geçmiş olsun benim de vajina girişinde var bende endişeliyim bende 5. Haftadayım
Minikcennetim Rimainci canım kanama olmadığı sürece normal diyorlar aşırı şiddetli olursa bi doktoruna gidersin benimde biraz şiddetlendi ama şuan geçti çok şükür geçmiş olsun
Rimainci Minikcennetim Minikcennetim az önce sordum canım vajinal muayeneden sonra olabilirmiş teşekkür ederim yine de ☺️
Rimainci Minikcennetim evet biraz fazla heycanlanıp gittim hemen kese oluşmuştu diye salı günü dün akşamda ağrı başladı işte 😞
afroditt Rimainci inşallah korkum ağrısı değil işte bir şey olur mu diye tedirgin oluyorum insAllah bir sıkıntı çıkmaz