_mom22 Merhaba, 10 haftalık hamileyim cinsiyet belli değil fakat eşim kız olursa Umay olsun diye bir hayali var, ben de Melike diyorum. Sizce “Melike Umay” kulağa hoş geliyor mu dış göz olarak sormak istedim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim