GamzeBARIS Merhaba kızlar gebelikte şeker yüklemesi hakkında düşünceleriniz neler, yaptıran yada yaptırmayanlar ne düşünüyor ? Ben 27haftalıkgebeyim, 24-28 arası yapılıyormuş , son haftam çok kararsızım.
SemihDamlaDalan GamzeBARIS ben yaptırdım ve yaptırılması taraftarıyım ben yaptırdım ve şeker çıktı bende eğer yaptırmasaydım öğrenemezdim
Sebnem55 Bende bugun yaptırdım.bilginiz varmı acaba.internetten baktım sonuçlara açlık 87,60.dk 143,120 dk 134 çıkmış.60.dk.da üst sınır 140 mıs.sınırı gecmisim😯😯cok sorun olurmu?