Gizemmom Merhabalar ben öğretmenim yarın 32+0 oluyorum. Ama doktor randevusunu 32+4 e bulabildim. İznimi doğum sonrası kullanmak istediğim için çalışabilir raporu almam gerekiyor. Ne zaman almam gerek tam bilgisi olan var mı acaba ??
Gizemmom Merve_tna bir sorun olmuyor dimi. Bana kurumum önce alman gerekiyor falan demişti ama doktor 32 dolmadan zaten yazamiyormus
zls33 32.haftanin içinde ama mutlaka git 33.hafta olmasın. Ben aradığımda öyle demislerdi. Çalışır ya da çalışmaz alman önemli değil. O hafta içinde görünmen gerekiyormuş.