Kızlar bu sıcaklarda dışarıda tavuk ürünü yemeyin çok iyi bir yer dahi olsa sıcakta tavuk çok çabuk bozuluyor. Geçen sene bu havalarda paşa döner de tavuk dürüm yemiştik ailecek ölümden döndük Allahtan kızım yememişti yiyen herkes hastanelik oldu. Sıcaklarda tavuk bir bakteri üretiyormuş o yüzden böyle durumlar olabiliyormuş. Birisi tavuk dürüm sipariş edeceğim canım çekti falan gibi bir şey yazmış sonra yorumunu da göremedim ama yapmayın etmeyin evinizde kendiniz yapın