Bende hep yorgunluktan olurdu ,en son hamileliğimde bendede 25 haftadan sonra ev inliyor diyordu eşim, doktora gittim sprey verdi daha iyi oldu ,doğumdan sonra geçer gibi oldu ama yorgun olunca elbet daha fazla oluyor, yakında gene başlar büyük ihtimal ….