iremiremirem ben üç buçuk aylıkken karnım hafif büyümeye başlayınca doktorumdan krem önermesini istemiştim. Lieracı önerdi canım. Evet çok pahalı ama yorumları çok güzeldi ben de aldım kullanmaya başladım zaten günde bi kez sürüyosun ve hemen emiliyo nemlendirme vadetmiyo. Duştan sonra da bio oilin doğal içerik olanını kullanıyorum. Önemli olan o bölgeyi nemli tutmak hindistan cevizi yağı, zeytinyağı, kakao yağı vs de kullanabilirsin. Vazelin gibi şeyler kullanmanı önermem onlar aşırı kimyasal içeriyo. Şu an 24+3üz karnım büyüdü şimdilik çatlağım yok ama ilerleyen zamanda ne olur bilemiyorum🤗🤗