mom_3 yapmayın verseler bile vurdurmayın bana doktorum klomen duphaston ve iğne verdi ve doktorun her dediği tek tek uygulandı yumurtalığımda kayma olmuş daha iyi bir doktora gidin ve daha iyi bir yöntem deneyim ben femera kullanmaya başlayacağım yarın itibariyle bütün doktorlar buna yönlendiriyor çatlama iğnesinden önce aslında rahim flimi çekilmesi gerekiyormuş malesef ben doktoruna düşemediğim için yanlış yöntemler izledik ben yaptm siz yapmayın lütfen 🙏🏻