Ysmndnz Şuan hastanede şeker yüklemesi yaptırdım içeli yrım saat oldu oturdugum yerde yıldızları görüyorum bayılmazsam iyidir 😩 ben bu kadar fena yapacagını düşünmemiştim
karamel33 Ysmndnz ayy hiç sorma bende aynı şekilde kusmamak için zor tutuyom baas dönmesi ni hiç soylemiyorum
Zehragniken Ysmndnz Valla yaptırdığım da bende aynı olmuştum zor dayandım. Azcık daha sabret kuzum yarım saat olmuş bile
Kuzucugunannesi Ysmndnz kaçıncı haftada yapılıyor ben ilk oglumda yapmadim suan 2 inciye hamileym hamile olmadan seker cıktı bende bunda mecburen yatrcam kac haftalkken yapılıyor
Ysmndnz karamel33 benimde öyle geçti yıldızları gördüm oturdugum yerde bayılma hissi yaşadım az önce de kustum 😩