elifgulen Kızlar doktor balık yağına başlamamız lazım dedi herhangi bi marka önermedi bütçene uygun bişey alabilirsin dedi. Siz hangisini kullanıyosunuz? Koku hassasiyetim var ona uygun bişey olmasını istiyorum
aslansmommm elifgulen venatura kullanıyorum memnunum kokusu yok tek balık yagı bu birde vitafemin dha kullanıyorum onun kokusu var içinde balık yagı ve folik asit dahil çokca vitamin var
rias7 elifgulen Direkt easyfishoile bak canım benim de koku hassasiyetim var en rahat bunu kullanabiliyorum balığın tadı kokusu gelmiyo
writeea rias7 Bu balık yağı çok güzel ilk hamileliğimde de kullanmıştım yine kullanıyorum içeriği de temiz
writeea elifgulen Bu kapsül değil canım yumuşak jel çiğnenip yutuluyo o yüzden boğaza takılma yutmada zorlıuk gibi bişey olmıuyo
elifgulen writeea Aa çok iyiymiş balık yağları genelde kocaman kapsül olur korkuyodum bende boğazıma takılır bişey olur diye. Tadı ve içeriği de güzel madem bundan alayım o zaman teşekkür ederim kızlar