Bence bu konu üzerinde cok düşünmeyin isteğinizi anlayabiliyorum ama Allah evladın en hayırlısını versin erkekte olsa emin olun cok seveceksiniz sonra keske bi kiz olsaydi demiyceksiniz 🤗 benimde bir oğlum var 2. Kesin kiz diyordum icimden, doktor erkek dediginde şok oldum cok hissetmistim çünkü kiz olduğunu 😅 o kadar istememe rağmen su an erkek olusuna o kadar alıştım ki kiz dese üzülürüm sanırım artık kız isteği yok içimde 🤗 inşallah gönlünüzden geçen hayırlı olur ama çok çok ta yipratmayin kendinizi 🙂