Tasbebek Mhrbndnci merhaba dün gittim bugün 15+6 yız bizim bebik hep ters duruyor ama doktor bak bu pipisi dedi biz inanmak istemedik 🤪 çarşamba bi daha gideceğim kesin olsun diye 🥰 tabi şakası bi yana sağlıklı olsun hepsi inşallah
Mhrbndnci Kaahvelii 3 hafta önce gittiğimde erkek gibi kesin değil ama bir sonraki kontrole gelince kesinleşir inşallah dedi 🤲 hayırlısı olsun inşallah yarın kontrol günüm bakalım bıcırık gösterecek mi kendini 🥳