Kızlar merhaba , daha önce eminim ki çok konuşulmuştur bu konu hakkında fakat ben kaçırmış olabilirim. Doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı istiyor, yaptıranlar deneyimlerini benimle paylaşabilir mi? Normalde tatlı seven biriyim hiçte ağır gelmez yediğim tatlılar . Şeker yüklemeside aynı orandamı oluyor ?