Sevilgokcen Kizlar merhaba ben 24 haftalikken seker yuklemesi yaptircaktim ama saglik ocagindaki doktor yapmadi suan 33 haftaligim kendi doktorum yaptir diyor bu saatten sonra da benn yaptormak istemiyorum napmaliyim.
kuzeymomsss ikimelekannesii22 yanlış anlamayın yargılamak için söylemiyorum ama, şekerin zayıflık ile ilgisi yokki. Kaç kilosunuz? Bende zayıfım ama doktorum hiç öyle birşey dememişti
Acemianneee08 ikimelekannesii22 zayıflık ve kilo alıp vermekle hiç alakası yok gebelik şekerinin. Gebelik şekeri plasentayla alakalı. Ben 34 haftalık gebeym kilo desen almadm toplamda 3 kilo aldm ama gebelik şekerim var . Öncesi de zayıf ve uzundum .
Elif34deniz Ben yaptırmadım doktorumda pek önermedi zaten sadece açlık ve tokluk kan şekerime bakıldı içeceği içmedim yani
Acemianneee08 ikimelekannesii22 siz bilirsiniz tabi li bende sağlık çalışanıyım . Biraz yanlış yönlendirmiş siizi ailede ki şeker hastalığı ile gestasyonel diyabetin alakası yok
Acemianneee08 ikimelekannesii22 hiç yoktan bi açlık tokluk baktırın 24-28. Haftalar arası veya yükleme yaptırırsanız 50 gram olanı yaptırın umarım güzel gelir sonuçlarınız .🤗
filizglbdk Ben 50 gramlık olanı yaptım yüksek çıktı şimdi 100 grmlık yapıp bakalım dediler ama ne yapayım bilemedim yediğime dikkat edip yükleme yapmasam nasıl olur diyorum