deletedmom321 Hanımlar Niğde devlet hastanesinde Esra Cihan a gidiyordum ama iki hafta sonra görevli gidecekmiş Emre beyi öneririm dedi ama ben kadın doktor olursa daha rahat ederim 30. Haftadayım. Var mı gittiğiniz devlette ya da özelde bir doktor? Tavsiye istiyorum.( Bor devlet hastanesinde de olur doktor iyiyse)
Gizem51 deletedmom321 emre den memnunum son kontrolu de olacam cok ilgili aysegulle gittim pek memnun kalmadim kaddafi ye gidenler de memnun arkadaslar hayatta tarik var
deletedmom321 Gizem51 Ayşegül hanımla ilgili çok kötü şeyler duydum zaten hiç düşünmüyorum gitmeyi. Özeldeki pınar hanım da izne ayrılmış sanırım ne şans valla emre beye bi bakarım olmadı ama biraz utanıyorum ilerisi için doğrusu :/
GizemzerUar Şükran hanım ı önerebılırım sıra bulmak sıkıntı oluyor ama baya ilgili devlet hastanesinde
deletedmom321 GizemzerUar deneyeyim onu da teşekkür ederim kadın istiyorum özellikle doğrusu utanıyorum biraz gebeliğim ilerliyor artık farklı muayeneler gerekebilir :/
Gizem51 deletedmom321 ahh utanma bende de var sansima da hep erkek dr memnun kalıyorum feyza hanimda cok ilgili yazmayi unuttum.hayatta arkadas gibi dedi komsum
GizemzerUar deletedmom321 bayan doktor her zaman daha ıyı oluyor rahatlık açısından ama devlette denk getırmez zor oluyor gebelik ılerledıkcee muane sıklaştıkca sürekli çağırıyorlar o zaman da artık kım denk gelırse oluyor 😌😌 hayatta Murat bey de çok iyi ve ilgili