Zeynobbb Kızlar cok panık oluyorum 14 haftadaym ıns bundan sonra bırsey olmaz demı tecrübeli olan sıylesın lutfen nasıl atlatacam bu panık atagı olacak mı bebegım
QUEEN088 Zeynobbb Selam canim bende öyleyim.Ama iyi şeyler düşünmeye çalışıuom.İnşəAlllah iyi olucak🤲🏻
_akalin3 Zeynobbb eger rahım agzı yetmezlıgınız yoksa veya agır bır enfeksıyon ya da gebelık zehrlenmesı aslında saysak cok hastalık var ama bunlar nadır gorulen oldugu ıcın gecırmezsenız genelde bu haftdan sonra inşAllah bişey olmuyor
Meryem_46 Hareketlerini hissettiğinde geçiyor sürekli hareket halinde olunca iyi olduğunu anlıyorsun 😊
Deletedmom_12 Bende siz gibiyim yarindan itibaren 11 hafta olcagiz ama neler cekiyorum iyi mi? Kalbinde sorun varmi ? Daha bisuru şey dogurmadan rahatlamicaz anlasilan 😔😔😔😔
Zeynobbb Deletedmom_12 angel talk bıle dusunduk bile esımle korktgm ıcın evde kap dınleme cihazını rabbım kımsenın kucagını bos bırakmasın ıns
Zeynobbb Deletedmom_12 ama bı yandan haklılar rabbıme de bırakmak dogru sen dua et sabret o ıster se ol derse emmın ol ollur