Başından beri kullanmam gerekiyordu kullanamadim daha da ilerledi 28. Haftamdayim kalp damar cerrahinin tavsiyesiyle yine aldım qma zulüm giymek onunla durmak onunla lavoboya gitmek ellerim parçalanıyor giyerken bende mi problem var yoksa giymek zorunda kalan herkes bu problemleri yasiyormu rahatlatmak kolaylıkla giymek için yaptığınız bir şeyler var mı