Deryaclsz farklı parmaklardan ölçüm değişmez. Kan aynı kan. Açlık şekeriniz biraz yüksek evet. Yemekten bir saat sonraki tokluk şekeriniz 2. Saatten daha önemli. Sabah, öğlen ve akşam bakmanız gerekiyor. Bir süre diyete devam edin. Hala yüksekse doktorunuz zaten insülini gerek görecek. Korkulacak bir şey yok. Doktorunuzla takip edin. Ben de insülin kullanıyorum oradan biliyorum.