Semrasular en azından doğumdan önce farkedilmiş. Doktorunuz sezaryen önerirse gerçekten haklıdır yani. Keşke benimki önce farkedilseydi de sezaryen olsaydım diyorum şahsen 🙈 korkmayın ama dediğim gibi farkedilmiş olması güzel. Bende varis ne ekstra bir ağrı yaptı ne de dışardan farkediliyordu. Bildiğim kadarıyla da bebeğe bi sıkıntısı yok o açıdan kafanıza takmayın, sizin çok ayakta kalmamanız dinlenmeniz gerekir. İnşallah sağlıkla doğurursunuz 🌸