Damyavuz Merhaba Anneler, 2 bebeğim ama ilkinde bu kadar olmamıştı 35+4 deyiz. Dün yarım saatte bir oluyordu karın sertleşmesi şimdi 10 dk bir oluyor çok sancılı doktora gideceğim ama sizce belirtimi ?
Bebekdelisi Damyavuz nst cok onemlı benımde oldu adalat ile durdurdular o an sancıymış ben ay gün kasılması sandım hersey olabılır dr gorsun 2 H tuttular sonra artık sık oldu için aldılar
Damyavuz Bebekdelisi 60’larda çıktı sancı ama son zamanlarda olabilirmiş haftaya tekrar çağırıyor bakalım