Kızlar ultrasonda baktığımızda 37+5 ken 2900 dü kilosu ama doktor baş aşağı dönmüş doğru ölçüm alamıyorum dedi son 1 haftada hiç kilo almamış görünüyor du salı günü. pazartesi doğumum var. Ya 2900 den daha küçük doğarsa 1 haftada geriden geliyor bu konuda fikirleriniz nelerdir.. ultrason ölçümleri hep fazla mı çıkıyor 😔