Kızlar dün kanamam geldi daha önce de gelmişti konya Selçuklu tıpa acil olarak gitmiştim.Yatis vermislerdi yine olursa gel demişlerdi dün gittim yine doktor yatış verdi dogumhane bölümüne ama ordaki hemşire bana neden geldin hastaneden başka yerde oraya gitseydin diyerek terskedi bağırdı kendi ülkemde ki tavra muameleye bakın yazıklar olsun dedim nasıl şikayet edebiliriz