geceist Kızlar 2 gündür belden vuran sancılarım oluyor ve bebek te bi yere toplanıyor bu normal bişey mi??
ozlem5757_ Benmde aynı şekilde 2 3 gündür var bebek sanırım kanala yerleşiyor geçen hafta yerleşmemiş demişti doktor 1 hafta 10 günü bulur demşti bugün kontrolüm var bakalm ne dicek
Annemiz geceist evet akşamları sağ kaburgamda çok ağrı oluyo ve vajinada bıçak batması gibi acı oluyo bunlarıda ek olarak yaşıyorum
Selothatun Dakika tuttunuz mu sancılarınız için? Benim ilk doğumumda yoğun bir şekilde düzenli sancılarım gelmişti. Sıklığını takip etmelisiniz. Bir süre sonra geçiyorsa eğer yalancı kasılmalarda olabilir
ozlem5757_ Aynen hafif hafif kasıklarımdA ağrıyor ama beklıyrm bnde bıgün nstye girerm büyük ihtimal 1 de randevm var belli olur ne oldğu
geceist Annemiz bende ya kendime soruyorum hep anne olmak zor iş😂😂allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin